Aquest espai està reservat per a l’enunciat de les tasques que deuràs realitzar:
Tasques AEM
INTRODUCCIÓ
- Origens d’internet
- Les etapes de la WEB (1,2,3,4,5)
- Les tic més emprades en 2023
|
TASCA 1 |
REFWORKS
- Creació i gestió d’una bibliografia
Els recursos de la UV per a investigadores
- Selecció de bibliografia a partir de TROBES ++ , google acadèmic, Dialnet, accés al TLG i PHI, bancs de dades, la VPN, etc..
|
|
TASCA 2 |
CREACIÓ D’UN BLOG PERSONAL
CREACIÓ D’UN BLOC DE CLASSE PER A ALGUNA ASSIGNATURA D’ESO O BATXILLERAT
- Blog gmail
- Blog wordpress
- Elements bàsics de gestió, estructura i manteniment
|
- Cultura clàssica 1.
- Cultura clàssica
- Llatí 4 ESO.
- Llatí 1 BAT.
- Llatí 2 BAT.
- Grec 1 BAT.
- Grec 2 BAT.
- Arrels clàssiques
- Blog personal
|
TASCA 3 |
CALIBRE
- Úsos del gestor de llibres electrònics
|
|
TASCA 4 |
EULEXIS WEB
- Lematitzador de textos grecs
- Lematització per grups dels textos de GREC 2
|
|
|
TASCA 5 |
COLLATINUS WEB
- Lematitzador de textos llatins
- Lematització per grups de textos de LLATÍ 4, 1 i 2
|
|
|
TASCA 6 |
QUIZLET
- Creació de vocabulari GREC 2 sobre lèxic lematitzat
|
|
|
TASCA 7 |
La gimcana com a recurs didàctic
- Disseny, planificació i creació de materials d’una gimcana per a ensenyar el funcionament i la gestió de la biblioteca de Centre destinat a alumnat de PRIMER D’ESO.
|
- Pla lector i gestió de biblioteca…..
|
|
TASCA 8 |
ELS NÚVOLS D’IDEES
- Creació de NÚVOLS i aplicació didàctica
ASCI ART
- Creació i aplicació didàctica
|
- Llatí, 4, 1 i 2
- Grec
- Biblioteca
|
|
TASCA 9 |
RECURSOS LECTOESCRIPTURA GREC
CANVA
- Creació i aplicació didàctica cartell, videotutorials i presentacions
|
|
|
TASCA 10
|
GOOGLE FORMS, FORMS TEAMS
-
- Creació i aplicació didàctica en proves diagnòstiques de cultura i
|
- Llatí, 4, 1 i 2
- Grec
- Biblioteca
|
|
TASCA 11 |
SELECCIÓ D’UN RECURS I APLICACIÓ DIDÀCTICA
- Creació i aplicació didàctica d’un recurs de manera individual
|
- Llatí, 4, 1 i 2
- Grec
- Biblioteca
|
|
TASCA 12
|
SELECCIÓ D’UN RECURS I APLICACIÓ DIDÀCTICA
-
- Creació i aplicació didàctica d’un recurs de manera individual
|
- Llatí, 4, 1 i 2
- Grec
- Biblioteca
|
|
TASCA 13 |
ÚS EDUCATIU DE LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
- Creació i aplicació didàctica d’un recurs de manera individual
|
- Llatí, 4, 1 i 2
- Grec
- Biblioteca
|
TASCA 14 |
PADLET
- Creació d’un Padlet per als temes breus de cultura
|
|
Tasques CFD: |
TASCA 1 |
Els recursos de la UV per a investigadores
Selecció de bibliografia a partir de TROBES ++ , google acadèmic, Dialnet, accés al TLG i PHI, bancs de dades, la VPN, etc.. |
- Elaboració bibliografia amb Refworks
- Definició dels criteris de citació bibliogràfica.
|
TASCA 2 |
El cinema i les produccions audiovisualscom a eina didàctica
La intertextualitat i la interdiscursivitat |
- Visionat del film “El sacrificio del ciervo sagrado”
- Visionat de “Le banquet de Platon”
|
TASCA 3 |
|
|
TASCA 4 |
|
|
TASCA 5 |
|
|
TASCA 6 |
LA MITOLOGIA AL MUSEU DEL PRADO COM A ACTIVITAT EXTRAESCOLAR
Visita al museu del Prado i a l’exposició Faraón |
- Preparació de l’activitat.
- Selecció de les obres
- Elaboració de materials
- Execusió
|
TASCA 7
|
CREACIÓ CREACIÓ D’UN DISSENY DE POSSIBLE TFM
|
- TEMA
- OBJECTIUS
- DISSENY
- UNITAT DIDÀCTICA
- MATERIALS
- RECURSOS TICS
- BIBLIOGRAFIA
|